onsdag 25 augusti 2010

De första bakrutedekalerna klara !

Jag har precis tryckt upp ett antal klistermärken att fästa på bakrutan, dessa delar jag naturligtvis ut helt GRATIS till alla som vill ha.

Den här tycker jag är lite lagom giftig och under den första veckan jag haft den på bilen har jag vid flera tillfällen sett människor på parkeringsplatser som sett , uppmärksammat och kommenterat !

Och det är väll precis det som är meningen ? Att väcka en tanke.

Lite roligt , och något jag inte räknat med, var att ett klistermärke kunde fungera som "isbrytare" när det gäller mer eller mindre främmande människor, som egen företagare har jag ganska stora kontaktytor och det har blivit lite diskussioner med både kunder och andra företagare som jag bara känner mera ytligt.
Och redan första dagarna delade jag ut några klistermärken här kring Östgötaslätten.

Maila mig bara en Adress dit du vill få kuvertet med ett klistermärke skickat så skickar jag omgående.



OBS. KLICKA på bilden för att se i full storlek med rätt proportioner.

Klistras på UTSIDAN av bilens bakruta, dessa klistermärken klarar både regn och sol i flera månader, sedan när valet är över är de mycket enkla att dra bort.

Inga kommentarer: